måndag 26 mars 2012

U got mail . . . .

Det är filmen som visas på Tv.
Och det kommer att bli en perfekt avslut på en mkt intensiv dag.
Om bara telefonen kunde ringa !!

Jag har lärt mig mina rättigheter och skyldigheter, samt att bli 40 innebär lite extra lediga dagar . . Wuhu sa jag.
Tills jag fatta att det gäller endast dem som jobba på stället från 1999. . . Suck !!

a ja, vad e en bal på slottet . .
Jag har likt alla min andra måndagar tagit tag i mitt liv, jag har tränat som bara den, jag har ätit lite mindre och  . . .  nä, likt alla andra måndagar så känns allt förgäves. . . .  Why !!
Kunde jag inte köpt en Outfit i min storlek istället . . . va?
Straffet med att köpa en mindre storlek är ju att det aldrig händer ngt med kroppen ... jag blir ju så Trött !!

a ja, som att jag har tid att tänka på det.
Nä, musik ska väljas, mixar ska provas och allt ska börja falla på plats.
Det mkt som ska stämma för att 2012, ska bli The Year !

Nu när jag då fått mitt liv tillbaka så har jag tussen samtal att göra . . .
Först I tur ... Åsa hehe.

XOXO - Busy boy

Inga kommentarer: