måndag 28 maj 2012

Fett ful !!!

Det var bilden på GP, så nu har jag kommenterat den. Nu fattar jag varför ingen ville visa mig tidningen. Och jag som tränat så, jag tycker allt att den där fotografen Jonas ska ta o gå på kurs igen !! Olagligt att lägga upp en så ful bild. Nej då, jag är inte krossad, jag vet att jag inte är så fet lr otränad som bilden visar, han tog bilden från värsta vinkeln evet och kunde han inte välja ett där jag åtminstånde var glad. . . A du, tur att denna fotograf ej var med på min fest. Jag hade ju sett ut som svullo då ju. För mellan festen och karnevalen så tränade jag bort 6kilon. Och det är inte illa.

Any way nu är det över och jag har komenterat den. Jag ska stämma dem för att förstöra karnevalen så, bara i vår grupp var det 69 andra mkt snyggare än mig. . . . Aja. It's done. Nu tänker jag verkligen knte äta mer resen av 2012!! Nästa rubrik ska vara: Nando kör en "camila" han ätar ur andras soppor hahahaha. Fan, lyckades hon gå ner så ska även jag. . . . I övrigt så var karnevalen en lyckad sådan. Solen, publiken, musiken och MATEN var i topp!! Los Copihue firade 30år med pompa och stått. Sååå nice! Jag är nöjd över allt vi lyckades med. Allt . . Utom bilden. Men jag ska allt visa er. . . Det finns tusen andra bilder från andra vinklar där jag inte ser så svullo ut.

Men men nu ska det käkas.

Xoxo- fettot :(

Inga kommentarer: