torsdag 24 maj 2012

Living la vida stress ! ! !

Men det är inte för intet. Karnevalen är på lördag. Jag har lyckats gå ner xxx antal kilon sedan jag börja träna och sluta äta haha.
Nä men det där tjatande om att hålla koll på mat och grejer.
Varför ens äta, sååå 2010.

Asså man hinner ju inte, att jobba för mkt innebär en massa stress sen ska man dansa, fixa dräkter umgås och Gud vet allt.
Frågan e la bara varför låter han vissa stressa tusen och andra bara glider fram.
Ja så är det definitivt inte i Los Copihues, där är jag Gud och alla får dra sitt strå till stacken.
Jag förstår inte folk ibland, de förväntar sig dansa i fina dräkter men är inte villiga att jobba för det.
En av våra tjejer dansar numera med abunda, och där hade hon sagt : börja inte i Los Copihues, dem är för hårda. Jag vill inte kalla disciplin för att vara hård. Latmaskar får mer än gärna hålla sig till andra grupper.
Vi har ett mål, ett gemensamt mål och dit kämpar vi alla.
Har det funkat i 30 år så lär det funka i minst 30 till. Vi firar ju 30 år i år. Det gör vi med en parad som heter duga. Jag kommer att stå på en lastbil i år Känns hur kul som helst.
Det har jag velat prova i många år, men tror ni jag fått det ?!? Nej då ....Och det trotts att folk säger att det är min grupp !!
Any way,i år blir det av, jag funderar på att supa mig snygg. . . Vad tror ni om det?
Ja vad ska jag annars göra när inte ens min backup plan funkar !!! Aja jag kan i alla fall säga en sak. Showen blir den bästa,händelserika och pampigaste showen ever.
Vi dansar kl 15:20 på lördag.
Kom tidigt, ta plats vi kommer att äga hammarkullen, som att vi inte redan gör det haha.

Nu är det bara två dagar kvar, och jag ser fortfarande inte min dräkt. Eftersom jag hjälper andra med sina fjädrar så får jag hjälp med broderierna.
Jag har verkligen tappat mitt gay sting. Kan fan inte göra ngt nu förtiden . . . Hjälper det mig i ragg världen ? Nä, inte det heller. Nu bär det av mot Stockholm att jobba känns just nu jobbigt men det är också den stunden där jag inte kan göra annat än jobba no stress !!

Xoxo- The samba king !!

Inga kommentarer: