tisdag 1 maj 2012

Första inlägget via mobilen . .

Det är alltid spännande att prova på nya saker. Och att kunna blogga direkt från min super duper Samnsung har jag väntat på länge.

Igår fick jag även chansen att bo på Radison Blue i stockholm det är inte var dag. Och ja även om utsikten inte var så lovande (jobbet) så var det fortfarande nytt och spännande.

Ngt annat nytt, men lite mindre spännande, är att jag återigen börjat träna.
Nu inför Karnevalen 2012.
Men jag måste dela med mig av min frustration!!
Där låg jag på mage och skulle göra armhävningar, ngt jag lätt kan säga att jag hatar!! Men sörrö jag vet inte om det är jag lr om det är fullt normalt att stirra på sina naglarna och ja, det var ingen vacker syn. Smutsigare naglar fick man leta efter. Genast började mitt nya projekt. Hur skulle jag göra för att behålla samma possition och inte se lorten. . . Nä. Det bästa blev, att ligga på mage och köra sittups. Det fick instruktören leva med och när jag visade mina fingrar så förtod han min fullkomligt. Jag vill än idag inte lägga ngn vikt på den ironiska  tonläget som anvöndes mot mig. . . Jag valde att bortse från det flr att jag vet att jag alltid kommer på bra ursäkter, men det här var min bästa!!

Inga kommentarer: