tisdag 29 maj 2012

Längtar . . . .

Till den dagen jag flyttar till brasilien. Och inte för att jag då har råd med silicon muskler botox och en snygg solbränna. Utan mer för där finns solen !!!
Kan det vara tråkigare väder ??
Sommaren ska ju vara här nu !!!

Ngt annat som är här nu är studenternas tid. Det är bal, motagningar och fester. Los Copihues gladde studenterna vid trägårn igår. Festligt när de får ngt de ej förväntat sig.

Och att hamna på Tintin kl 02 var ngt jag inte förväntat mig.
Hur ska detta gå lixom haha.
Men men det var bara att bita ihop. Haha

Any way. . .  Idag ska jag på lill's studentmotagning, det är alltid kul när ungdommarna tar studenten. Ett steg i rätt riktning.
Många säger grattis till ett arbetslöst vuxenliv, jag säger grattis till ett liv där dina studier ger dig en bra grund för att göra det du vill!!!
Arbetslösa behöver alla ej vara. Min lilla hade två jobb när hon tog studenten så där knasa den myten.
Men en sak är säker, utan stöd så blir pluggandet svårt för ungdommarna. Pressa inte bara stötta, samtala och backa upp så kommer de ta studenten.

So kids: Lill, Lisette, sara, parre. . . Feel the suport. Go and get your future!!!! Congrats till studenten !!!

Inga kommentarer: