torsdag 3 maj 2012

Huvudet ner o föttern upp. .

Ja, så har hela denna veckan kännts. Man borde tycka att när man blev vuxen så skulle allt bli så mkt bättre. . . Frågan är la då: när blir man vuxen??

Imorgon är det äntligen fredag, och ja min festar period tog slut i lördags(tisdags)  så nu ska det deffas o h tränas och springas och restylaneras lite. . . Ja. Jg fick ju ett presentkort som vill bli utnjytjad. . . .spännande.
Egentligen borde jag inte ha dåligt samvete, i min värld används detta flitigt av.  . 20- åringar.
Och eftersom jag nu är i "the new 20-isch" så kanske det skulle funka.
Men me jag har naturligtvis diskuterat detta med min omgivning, för att höra hur folk ställer sig inför ett sådant faktum. Och ja. . . Några är för och tycker jag ska köra på, andra undrar . . . Ska du verkligen??
Du som ser ut att vara max 28. . .ja inte en dag över 39.

Hmmm, jag ska, jag kan dock inget om detta och vet ej vart ska ska restylanera ngn stans. . . Så nu ska Nando Forska forska forska.

Jag vill ju inte bli som en bartender blev. . . Han såg ständigt förvånad ut när jag skulle beställa. . . . Haha sicket bakslag.

Me don't want that.

Xoxo - Nervous man!

Inga kommentarer: