måndag 7 maj 2012

Ny måndag. . .

Betyder ofta ny vecka. Inte nödvändigtvis ngt man måste gilla. Men just idag, i just denna stund så gillar jag denna dagen. Kanske beror det på att helgen som varit var en mkt lyckad sådan. Kanske beror det på att jag kommer in i mina 31or. . . Än är det lite kvar till 29orna men va fan. . . Inte illa. Och ja solen den skiner, musiken spelas och till o med kaffet smakar gott. Undra om det är sådana måndagar Hebbe har, ni vet han. . . Den ända på denna jorden som totaly loves Mondays haha. I love this monday i alla fall. Jag kanske ska vattna min växt, den jag fick när jag fyllde år. . . Den lever än mooaahahahaha.
Hallå, jag vill höja rösten för Los Copihues. Jag vet om ngn av er vet ngt om hur det är att vara ledare. Att vara arbetsledare på jobbet känns lättare då alla har ett JOBB att sköta. Tänk då på att leda en grupp på ca 80pers. 80 olika åldrar, viljor önskemål och nivåer på dans. Försöka få alla att se bilden, vi tränare har i våra huvuden. att få ihop en show o sen inse att vissa bitar måste ändras. Att känna dansarnas frustration över vår "inkompetenta" beslutsamhet, är inte ngt man bygget självförtroende på. Men skam den som ger sig. Och ja. . . Men mkt slit, mkt möda och extremt mkt tålamod så har vi lyckats få ihop årets bästa show. Los Copihues kommer starkt och jag är så nöjd med det vi presterat hittills. Jag är så stolt och glad över var enda en av våra dansare! Alla, från de nya till de mer erfarna dansaren, styrelsens hårda arbete, bahianas och årets små stjärnor. Iår har LC även kallat gamla styrkor men vi tar även med oss framtiden i showen . . . It's all there!! Missar ni det så . . . Var det la synd. För er i LC som läser denn blogg. Med handen i hjärtat. . . TACK för att ni är så grymma i all sin helhet. Förlåt om jag varit tuff, hård och om mina blickar dödat(nya hitler har jag hört haha).
Los Copihues Rules!!


Xoxo- nöjd ledare!

Inga kommentarer: