onsdag 9 maj 2012

Super måndag . . .

Ger tydligen en dålig tisdag. Min stulna IPhöne har fått känna min sista thouch. . . So sad.
Det drabbar ingen fattig. Jag blir mest förbannad över att man stjäl, att man sen stjäl av kollegor gör verkligen saken inte bättre.
Men men än är inte hoppet borta, det kan ju vara så att personen hört vems Iphöne det är(om man missat bilden) och lämnar den till hittegods. Jag kan ju alltid hoppas. . . . Annars så förväntar jag mig en mkt bättre Onsdag. Det är idag det wuhu!!
. . . . .  känner bra vibbar i luften, Snälla låt mg inte lura mig själv !
 Idag ska jag få ta del av en present som kräver en före och en efter bild. Och då jag kan  inte låta bli att undra, tar de en tråkig bild före-bild och en mkt snyggare efter-bild?
Det är med spänning jag nu kliver ur sängen med . . . . .  höger fot.
Mådennadagentasinbörjan!!!!


Xoxo- . . . . ??

Inga kommentarer: