måndag 21 maj 2012

Nivå 5 . . .

På Iphöne livs skala. Att det tagit tre veckor är ngt flera märkt av. FB livet har verkligen varit minimerad. Även om den största boven tilö fritidsstöld är Los Copihues. Karnevalen är runt hörnet och det är dags att festa i dagarna tre. På tal om TRE, den relationen är nu avslutad. Jag skulle kunna lägga till med det trasigaste chilenska orden för att visa mitt stora missnöje med deras nöjdkund policy är verkligen ngt för B-länder. Och jag ska inte ens prata om Idioterna på tre butikerna. De kan gått ta en känga de med. Alla Iphone problem med räkningar på över 2000sek visar klart hur inkompetenta samtliga tre butiks anställda är..   o så skryter de med att de är butiks Chefer. . . .  BULL SHIT !!! Hata Tre for ever!!

Skönt att lätta på hjärtat hahahaha.
Any way. Nu är jag inne åå lkn 5:e rond. Och jag förlitar mug på att SIRI sköter jobbet. O det även om hon inte förstår mig. Kneping med en talande telefon. Inte vill jag skylla på mig IQ befrielse när det gäller teknik lixom haha.

Och, en sak i taget.
Skriv nu upp att LC dansar på scen kl 15:20. Ta plats för jag utlovat en Show av bästa kaliber !!!

Xoxo- the 3 hater !!

Inga kommentarer: