söndag 13 maj 2012

Jag är en festis !!!

Visst känns det underbart att vakna upp en söndag och känna att helgen varit en lyckad sådan. Det gör att soffliggar tiden är rättfärdigad. Solen skiner men jag kunde bry mig mindre.
En överaskningsfest för min strax 60årige far blev helgens höjdpunk. Även om kung nico var en stor kandidat. Han skulle nämligen spendera hela helgen med mig. Men planen förändrades och jag kunde slå klackarna i taken. Och på så sett så hamna jag på cafe tintin ytterligare en morgon, dock utan minnesluckor. Jag kan tala om för er att när man deffar, tränar och håller hårt på kosten så får det stormiga konsekvenser med mix av alkohol. Nästan förödandd, visserligen kan man förneka det mesta, det gäller bara att ha den rätta poker face haha.

Oj, nu är solen borta . . . . Lika bra jag går upp!

Xoxo- the party king.

Inga kommentarer: