torsdag 26 november 2009

Årets tråkigaste Pass !!

Linköpingsturen blir lång och tråkig, men det e bara för att jag jobbar med JUDAS!!
A ja, det e bara att bita ihop, jag har ett jobb att sköta.

Över till ngt roligt, Onsdagens träning börja med katastrof, det är svårt att ge ngt när inspirationen inte finns.
man kan vilja mkt men hittar man inte DET så blir det jäkligt svårt.

Efter många om och men så hitta jag DET och kunde träna MIXTO, jag rocka fett.
ok, några detaljer här o där, men nu kändes det sååååå mkt bättre än vad det brukar göra.
Ett tag var jag redo att ge upp, men att ge upp ligger inte riktigt i min natur.
Så jag kämpar vidare.
 
Och över till ngt annat .. ..

Livet blir så mkt roligare att leva när man har ngt att se fram emot, och imorgon gäller det!!
Afterwork Delux Part II, Prima skinka yeep yeep!
Scandinavium, On Stage och ParkLane ... och allt sker in Nando Style .. .. i trend och lyx.
Det ska bli kul.
men sen så har jag lite hinder.. .. .. att det alltid blir så!

Nico kommer att vara med oss under denna helgen .. .. det är kul!
Och jag får skippa Caporales imorgon, nu när det är som roligast, men jag kan ej dela på mig :(  så trååååkigt!


ja, det e bara att göra det bästa av situationen .. .. ..

Smile back at life! ;)

Inga kommentarer: