fredag 1 januari 2010

Årets första dag .. ...

Spenderar jag i tankarnas värld.

1. Varför orkar jag ej efterfesta längre??
2. Varför är omelett så jäkla gott?
3. Varför har inte denna dator ett stavningsprogram?
4. Stavnings program, är det ett eller två ord?
5. Varför e jag så jäkla duktig på Salsa?
6. Var e jag?
7. Vad är årets mål?
8. Varför festar min tonåring utan sina föräldrar?
9. Varför är min spanska så icke chilenskt just nu?
10. Varför ligger mina kläder ÖVERALLT?

Några svar kanske??
Ja det enda jag kan komma på just nu är:

1- Man ska gå hem när det är som bäst.
2- Det är det snabbaste jag kan göra, o mättande.
3- Det har den säkert, men min data kunskap är = NOLL!!!
4- Svenska blatte, SVENSKA!!!
5- Under Vodka Rebullens makt e jag duktig på allt .. .. .. men egentligen va?
6- Jag minns fjärde våningen .. .. Jag är bara glad att jag kom in!!!
7- Oj, oj oj .. .. börja med att ta en dusch kanske, o blogga om målen imorgon, a jo, en Iprem gör susen!
8- Hennes mamma är lätt övertalig .. ..I´ll kick her ass!!!
9- Hermanits bolits .. .. det är CD´s fel!!!! haci es pero!!
10- Hallå!! det är en vanlig syn dagen efter .. .. .. men att vakna hel Orange kräver en förklaring!!!

Ja, det känns som en väl utvecklande blogg idag.
Gött med 2010!!!

Inga kommentarer: