måndag 31 januari 2011

Det var en gng ....

En snygg prins som vänta på den rätte .. . men fick jobba och slita som alla andra !, Såå jäkla tråååkigt!!
Det jag som  måste gå upp i ottan och jobba utan att ha annat att roa mig med än mina resenärer.

Det var en gång ... varför börjar alla sagor just med det var en gng .. .. värre e la det var en gng för lääänge sen ... jag tror jag smäller av,
any way ...
Det var en mamma som berättade en saga för sin unge, och även om den inte riktigt var som min saga, så hade den samma intro. Men tro mig, jag hade inte lust att lyssna vidare på denna sagan!!
Ja, hade ungen fått höra min saga så hade den fått höra om plastikkirurgi och tåg vett. För fulare och eländigare unge får man leta efter !!! Ja, jag ska knäcka myten för er alla ....  alla barn är inte söta. Hell No!!!!

CENSUR !!!


O jag fattar inte hur folk kan säga : Åhhhh vad söt bäbis, eller hur, När ungen är hur ful som helst. Det är helt oki att vara en ful bäbis men ljug inte, eller kom på ngt annat... Typ vilken fin ..... Tröja!! Hahahaha. Nä bäbisen kanske blir en skönhet, likt den fula ankungen, men fram tills dess: STAY OUT OF MY SIGHT!!! Hahaha.
o så undrar ni varför jag fortfarande e singel! Men. Hallå jag ska ändå inte dejta ngn unge eller hur haha. Jag kollar vidare ... ...
Nä, inget snyggt här alls .. .. Förutom min ena kollega då.
Ser oförskämt snygg ut kl 04:20 !!
skandal, själv gör jag allt för att inte se trött ut .. . men icke sa nicke .
Han ba: Nando du ser riktigt trött ut idag ... Please kill me now!!, tänkte jag.
Ok, alla han sina "ful" dagar .. det rättfärdigar inte fula ungar haha.

any way, jag satt där o häpna över min kollega, han köpte sig en korvstroganoff .. ..kl 08:00 !!
Han beklagade sig över sin nedviktgång under jul och nyårs helgen.
Ärligt tamat, mitt självförtroende får sig en törn .. ..
OMG !! säger jag bara, han är den ände jag känner som tappat vikt under en sådan stor mat helg .. .. sjukt !!
Ja, tråkigt att vi inte har samma problem, en annan blir fet vid bara tanken! men jag e inte bitter  .. ..  nej då !!

oke, men snart kommer mina dagar ... snart snart !!
Jag har nu tränat och mitt självförtroende är på väg till det bättre .. jag e nu redå för de större gymmen, som har fler utbud när det gäller grupp träning.
För gudarna vet att min disciplin för att träna med lösa vikter e lika kass som jag är på att bädda !!
Vad som är lite kul, är att jag sitter inte ensam i denna båt ... här om dagen så var det en annan som fick ångest då en grekiskt gud,  med kläder som var gjorda för hans kropp ... o snubben kolla på sig själv ... han såg så missnöjd ut hehe.
jag ba: ha! det där kunde ha vart jag hahaha.

Asså, ärligt talat .. har ni tråkigt när ni gymmar ?? träna med mig ... jag har roligt utan att ens fatta att jag har roligt haha.



oki... have fun folks .. .. för det ska jag.

C ya !!

Inga kommentarer: