onsdag 13 juli 2011

Äckligt !!!

Yes, mina vänner.
Livet är inte alltid en dans på rosor.
O ni som följer denna bloggen må tro att jag tror det , men icke sa nicke(ps, jag vette fan vem den där nicke är !!) !!
Ibland slår verkligheten även mig ett spratt!
Idag när jag skulle träna(yes, he is back !!) så fick jag bevittna ngt av det äckligaste jag varit med om.

 Glädje ?!?!?

Och nej, nu pratar jag inte om min egen spegel bild, den skrämmer mig inte lika mkt nu !!.
Nej, det var en Somalier, o då pratar jag naturligtvis inte om en Vin kunnig kypare utan en sådan från Hjällbo typ.
Inte illa menat mot Hjällbo-borna, lr andra Somaliska medborgare, utan detta rena skrämmande handling som verkligen bejakar mitt ofta illa tycke för folk, speciellt för dessa som ej kan följa små regler.
Som Duscha innan du går in i bastun !!! o ska du ändå vara där inne så raka dig inte !!!

 Enkla små regler !!


Ärlit talat, det står en jävla stor Fcuking skyllt : FÖR ALLAS TREVNAD !!!!!

Hur otrevligt kan det bli liksom ?!?

Ok, jag ör inte den som är den, jag tänker stackars krake, kan inte läsa, o har säkert fått sitt kort från sociala.
Jag vet jag dömer, men i detta fall till motsatsen bevisar ... så e det bara !
Ok, vad händer ..jo efter ca 15 bastubad, så går denna snubben ut .. . går fram till sitt skåp.
Som för övrig var nära mitt ...o tar på sig sina kläder.
Ovanför de kallingar han haft i bastun tar han på ett par shorts, och på shortsen kommer de dåligt strukna randiga tidigt 90-tals kostym byxorna på. .. som att det vore nog.
Nej på överkroppen tar han på ett redan använt linne och en skjorta, som var så skrynklig att till o med mamma hade bett om att få stryka den.
O hon stryker inte !!!

 Mamma e lite allergisk mot dessa ..oavsett årgång !!

Det har inte att göra med att hennes strykjärn är från tidigt 1800 tal utan det är en ren moders princip: JAG STRYKER INTE !
Och ja, den principen kan ingen rubba ... utan jag då, hahaha
 

Där satt jag o kände mig allmänt äcklad.
Han tog inte ens på ngn billig parfym för att dölja sitt sviniga sett ... utan, han kamma till håret.
gav sig själv en check-blick i spegeln o drog.... jag var spy färdig !!!

A, i ren protest så stod jag i duschen säkerligen en kvart efter detta .. .. jag ville inte ens andas den luft han varit vid .. .. ja, mina vänner.
Sanningens och andras verklighet ör inte ngt jag vill ta del av.

Så jag skrev snabbt ett förslag til den lilla lådan man ska lämna in tips !

Jo, och det löd som följande:

Sats borde satsa på att dess medlemmar ska kunna tala o skriva och framför allt ska kunna läsa svenska.
Följa dess små regler som att duscha, efter före o gärna under ett pass(det sistnämnda gäller endast för folk över 190cm!! och max vikt på 85 kilo) 
TACK !
Basta ej om du inte vet vad en bastu är !!
Samt ta bort de kost kurser sats har o införa vett o etikett i sats anläggningar !!!

ja, nu vet ni hur jobbigt jag kan ha det !!!

Inga kommentarer: