lördag 9 juli 2011

Time to wake up and smell the coffee !!

Eftersom jag redan konstaterat att jag ej blir smartare så får jag ta dagarna som det kommer.
och det är inte alltid en trevlig sits man sitter i, och så har fallit varit de senaste dagarna ... Toa sitsen.
OMG säger jag bara .. ..
Nu e efterhand så är jag glad att det inte vi inte har Kurdiska Toaletter, det hade ju varit skitjobbigt !!!


måtte jag tappa massa kilon, var min mest positiva tanke.
Och jag kan glädjesligen berätta är att jag totalt tappa 3,5 kilo !!
Nu är frågan, vågar man äta tro ?
En av mina vänner hade bestämt sig för att vara glädjedödaren och sa: Nando det e lugnt, du blir fet snart igen, det där e bara "vätskebristkilon".
Tack för den liksom !!

Aja, dessa tre dagar hemma i febrigt tillstånd och ett huvudverk som gjorde varje oplanerad ljud oumbärlig fick mig att fundera på ett o annat.

och ja ... vad ska jag säga, jag kom f*n inte fram till ngt, jag var ju f*n sjuk.
Jag till o med drömde konstigt .. ..
Jag vakna helt kallsvettig för att den sista drömmen jag mins så åkte jag fast på Åhlens, jag snodde en svart rund Toa matta för 70 spänn !!
Jag vet inte vad som gör mig mer förbannad, tanken av Why Åhlens??, eller Why smutsa ner mig för 70 spänn eller var det den där jäkla svarta toa mattan ?
o Why svart liksom ??

a, ni ser för mkt tid hemma i min ensamhet gör mig inte bra alls.
Jag får allt ta mig ut innan jag klättrar på väggarna .. .. som förövrigt inte har ngt att klättras på .. . .. ser jag nu.
Och vid sovrumsfönstret sr jag ljuset glimta in .. .. kanske e det sol ute .. ngt jag ej har sett på tre dagar.
jag tar på min flip flop(varför stavas inte flipp flopp med två p??) o ser om världen gjort stora förändringar under min frånvaro.

men jag ska först  fixa frissan !!!

C ya

p.s jag vill inte ha kaffe .. .. konstigt ?

Inga kommentarer: