fredag 29 juli 2011

Glass !!

I stora lass !!
Ja, det är vad våra Service ledare ska belöna oss med när vi varit duktiga på jobbet.
O men tanke på hur jäkla duktig jag är så lär jag bli  .. . .. "fylligare" then ever !!!

I made it, dam it !!!

Ja, det är det senaste på jobbet, gör du ngt bra, så får du en glass kupong ... jag har redan lyckats att få tre st.
O det utan att jag känner att jag gjort ngt annat än skött mitt jobb.
Det e ju inte så att jag burit på ngn tants väska, lr hjälp till med barnvagnar ,vilket jag också är allergiskmot.
Jag menar, över allt står det, bagaget ska vara så du själv klarar av att bära det.
Varför i hela friden packar man då allt man har hemma för en helg i Norrköping??
O dessutom vill vissa ha hjälp med vagnen som är fylld av grejen och ungen går själv . ..

I don´t get that shit !!!

Våra försäkringar täcker inte det som vi gör utöver vår arbetsskrivning.(gick det att förstå??)
Så visst blir det lite jobbigt.
Jag hjälper dock gärna till, om man ber om det.
Kräver man det ... så har jag diskbråck o en massa elande.

Ngn stans så läste jag att på SJ så blir man bemött som man bemöter personalen .. . o det kan allt vara en funderare !!
Ngt jag slutat fundera över är Köpenhamn .. . efter två veckor resande Malmö-Norrköping, Norrköping-Malmö så är det äntligen dags .. .. jag släpper mitt agg och ger mig hän !!

I´m doing Cph  .. .. Wuhu !!!

Wish me luck !! hahaha

Inga kommentarer: