söndag 24 juli 2011

I'm the King of the world!!!!!

Weell, det kanske inte var det första jag tänkte på imorse. O det är inte så svårt att förstå, när man avslutat kvällen på en Iransk fest!! Haha

Yes, jag lämna mitt nya liv i Malmö för att fira en massa i götet, är precis vad doktorn beodrat!!
19-åringen kom hem, brunare then Ever !! Men så trött, hur kan man vara trött efter en semester?? Inget som skulle hända mig .. .. .. Mooahaahahaha
Any way ....

Stryke&co och El Corazon fick bidra med ett smakfullt firande av min svågers födelsedag.
Kvällen avslutades dock inte fullt lika glammit, på Tintin!!!
och inte alls i samma sällskap som kvällen startades på, haha.
Familjen o firandet hade avslutats för lääääänge sen.
Jag vet inte vad det är med Park Lane och Tintin haha, och vid en tid på dygnet då det är fullt normalt att stjäla med sig palmer från ngn ute servering !! Och nej, jag är inte den skyldige. Även om jag la mig i den historien . . .
En natt, full av historier och drama, som denna så får man allt välja vilka man ska lägga energi på.
Det är sjukt hur man dras in i historier även vid denna ålder, men jag hade vett nog att dra mig ur innan jag ens fatta grejen. . . då kändes Tintin som ett bra val.
Jag fick till o med rabatt japp, sjukt men sant.

Helgens höjd punk var helt klart gårdagen och port du Soleil!
Och Queen seppi's födelsedag.
Jag är ju grabben som avstått från att hänga på ställen som ger sken av wanabees. Så klart att Port du Soleil var först på min don't do lista.
Men igår så fick jag mig en annan bild.
Först o främst, I don't do .... .... Köer!!(hur översätter man köer liksom).
Så glad var jag att bord reservationer var i sin ordning. Servisen var över förväntningarna till lika så med priserna. Skeptiskt o kräsen som jag är gjorde mig riktigt orolig när jag fick menyn.. .. Oj jag kunde inte ens uttala rätterna. O lamm hur tänkte de här liksom!!!
À ja, det var bara att bita i det sura äpplet!
Men tji fick jag.. .. Det var en smak av kryddor o mystik .. . En smak av Persien. Luxuösa och pampigt dekorerade små alkov gjorde hela besöket till vad en minnesvärd kväll.
Men helt plötsligt så kändes det som att jag var den wannabe som folk pratar om.
Där låg jag som en sultan och pimpla drinkar o från ingenstans dyker det upp en Megafonbål med en massa dryck .. .. Japp ett helrör var på plats och vi behövde ej ta oss längre än till uteserveringen för att röka.
Jag såg inget av själva nattklubben, då jag hade fullt upp med att sitta snyggt.
Yes, vi fick nämligen bevittna skräck exempel på hur man inte skulle sitta på en sådan säng/bord haha.
i den listan vill man ju inte hamna på hehe. Ja, det var verkligen en en kväll full av överasknigar.
Min iphone försvann drinkarna avlöste varandra och jag fick återigen uppleva en iransk fest!! Och ja, just det ... Jag Hitta min IPhone, det gäller att bara minnas hela kvällen för att gå tillbaka där den låg . . . I buskarna efter taxi resan . . . Vad jag gjorde där förtäljer dock inte denna bloggen.

Nu är det återhämtning till Max o resa hem igen, back to Malmööö.

Inga kommentarer: