torsdag 14 juli 2011

one day in paradise !!

Det var mitt lilla NK besök.
O det utan en krona i plånboken .. .länge leve kreditkorten !!
Ja, jag känner mig aldrig så levande som när man inte har en krona i plånboken, då får man liksom viljan att göra massor.!!

Nä, men jag shoppa faktiskt inte ngt, jag fika med Agge o familjen, allt för att kunna käka en liten sallad efter min träning.

Ja, jag e på som bara den nu ..o det är alltid bäst när man har både gymmet o duschen för sig själv.
Det är inte riktigt vad man kan säga om stan ... guud, kan det finna fler människor på ett o samma ställe ?
O vad e det med dessa tiggare ?!?!
Jag e ju allergisk på dessa tiggare som satt i system på att gå på mig .. .. ser jag rik ut lr? Står det sociala på min panna?!? eller !!!


Bästa bilden ever !!(hitta den på nätet) hahaha

Stackarna, den blicken de får av mig skämmer dem tre steg bakåt .. .. ge dig fan inte på mig!!
Har din unge en snyggare mobil än mig så ska du fan inte ha några pengar !!
Inte för att du skulle haft det ändå.
Ni förstår en gng gick det en halvbild(skadad) kille på vagnen o tiggde pengar med en sådan"tyck synd" om mig skyllt .. . jag bar. Nej tack !! vänligen men bestämt !
han ställer sig vid barnvagnsplatsen ... efter en stund ringer det i ngns telefon ... alla bara... SVARA DÅ !!!

och ur fickan tar du den här fattiglappen ut en Iphone4 ..på den tiden hade jag min lilla Ericsson lr vad det va.
Any way ... .. ... har dessa människor ingen skam i kroppen !!!

A, ja ... jag kan inte göra allt för att världen kan bli bra, men att ge tiggare pengar hjälper inte ... tro mig !

nä, nu får jag allt ta o fixa mig, det blir Bio strax ... BIO, BIO BIO.

Inga kommentarer: