torsdag 21 juli 2011

The Life in Malmööö

är allt inte så annorlunda än hemma.
Jag vaknar upp sätter på tv och känner ångesten ta plats .. .. 
reklamen från TV Shop är verkligen påfrestande.


Thigh Glider maskinen i 3 min om dagen så får du kroppen du drömt om.
Total core maskinen ger dig en tränad mage, slankare midja och bla bla .. .. 
Träna Zumba i 20 min och du är på väg till en Zumba kropp.
Allt för att spara tid, för vem vill spendera timmar på gymmet när man kan träna 3 min om dagen hemma .. .. lr köra ett Zumba pass hemma . . .
Ärligt talat, just nu känns det precis som hemma.
O hade jag bara haft dålig karaktär så hade jag införskaffat mig alla dessa produkter .. .. o de hade tjänat miljoner på just mig !!
Aja, en sak kan jag säga .. . jag har nog köpt ngt från Tvshop .. .. i mina yngre dar .. . ngn matta tror jag det var .. .. funka inte !!!
men men hemma har hittat en abtronic variant .. .. en äldre modell, den ska vibrera mig till en muskel knutte.

 Funkar inte !!

Jag är glad att jag inte köpt den, men jag använder den ändå .. . då o då, oftast när jag bloggar, för då gör jag inget vettigt ändå, o att vibrera fettet på plats känns lite "smartare" hahaha.

Any way, innan ångesten tar över totalt så stänger jag av tv:n o käkar frulle istället.
Här har jag den stora skillnaden .. . frukosten är serverad, det är bara att plocka åt sig !!
tre stora buffé bord med frukostens alla läckerheter är vad som erbjuds, och efter tvhop så är jag bara sugen på Fil, musli och kaffe .. ..

 jag tar mig till rummet som nu är städat, åter en sak som e bra med hotell !!
O i detta hotell är det inte annorlunda än andra moderna hotell, design och trend är prioritet nr ett.
Det är högt i tak, moderna färger, stora fönster, badkar, dusch, speglar, lampor u name it ... .. det är ett rum i 2011års inspiration.

 THIS IS MY ROOM, MY NICE ROOM









Nä, nu får jag klä på mig och dra till gymmet .. .. jag har ju ingen Abtronic här så det är bara att träna, träna o träna.

Sats västra hamnen ska vara en nytt o modernt gym .. .. återstår att se.
och undertiden kan ni fundera på dessa ord, jag hitta på en väns FB ..

"Sluta oroa er för rynkor, åderbråck och andra jävligheter! Livet ska inte vara en resa mot graven med målet att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp utan snarare en sladdning in från sidan med choklad i ena handen och ett glas vin i andra, och med en kropp som blivit ordentligt använd för att inte säga fullständigt utsliten samtidigt som man skriker: WOHOO, vilken jävla åktur!! LEV LIVET!!!"
är det så ?!?!? hahahaha

Inga kommentarer: