tisdag 3 januari 2012

Årets första !!

Tisdag, och det blir dags för årets första inlägg.
Det e lite svårt att hinna med allt som händer, men nu tycks min hjärna ha kommit ikapp.

Tror jag!!

Jo till o med min FB har uppdaterats.
Timeline . . . vad det nu egentligen är.
Jag har en teori om att det är för att ha mer koll på oss dödliga, men va fan  . . . vill de(utomjordingarna) ha koll på oss så lovar jag att de redan har bra system .... so who cares?!!?
Dessutom så bloggar jag och det gör mig inte mindre hemlighetsfull.
men men, nu e det i alla gjort.

Snyggt va !!


Och ja, ska man hålla takten med alla trenden och trendbrott så e det lika bra att hänga med på FB med för sen kommer det ändringar som förvirrar mer o mer ...

Ja, annars så är det nu min andra dag på mitt semester part 2, Den som är bara för mig själv.
och ja, vad gör man när allt inte är helt hysteriskt?
Vad gör man när all Cava tagit slut ?
jo, man går o skaffar nytt !!!
svårare än så är det inte, men jag ska då tillägga att denna delen av semestern är mer för återhämtning.
Så jag inte åker hem som ett vrak, för han som åkte hem igår hade det inte lätt.
Jag förvånades till o med att han lyckades ta sig till flygplatsen utan ett vuxet sällskap hahaha.

Ja, Ricardo has left the building !!

Så nu är det rehab o sightseeing på hög nivå.
Visserligen har jag redan gjort Barcelona turistiskt sett med, men det måste finnas mer än bara Parken, kyrkan och husen . . . a jo, och den gotiska delen o Ramlan, och marknaden och Granvia(där alla märkesbutikerna finns).
Nu kanske det är dags för strand promenader, få ett grepp på 2012, gå på museum och jag vill vara den första att upptäcka en ny Cava-bar !!
yes, så det är mkt på G nu, dags att ge sig av ...

Men först ska jag njuta av en underbar Barcelona-frulle på terassen, solen lyser som i vilken maj månad som helst där hemma.
Trafiken är igång som den i Rio, husen lyhördhet ekar i lägenhetenstysnad ... Och mitt kaffe smakar jäkligt gott!! 

I´m in heaven !!!

Yes, I'm on vacation beatcheS !!!


Inga kommentarer: