torsdag 26 januari 2012

Voine Voine . . .

Det e stressade tider i Casa Diaz.
Många trådar att hålla i, och en hel del samba.
Ja, karnevalen är i full gång . . . . med allt vad det innebär.


 



Och det är så dagarna går . . . en, två, tre, fyra och oj, så blir det en ny vecka.
Yepp yepp.
Det ska tränas, laga mat, umgås fixa hit o fixa dit.
Jag fick frågan här om dagen : Nando, hur hinner du med allt?? Du e ju överallt!!

Ja haha, hur hinner jag med, jag har aldrig tänkt på det, ibland kan jag till o med tycka att jag inte hinner med tillräckligt. är inte det konstigt.
Jag önskar hinna med bloggen varje dag, med det funkar så där.
Jag önskar hinna med nyheterna varje dag . .  men jag får nöja mig med Metron, och tidningarna på jobbet.
Jag vet inte hur länge sen jag kolla på tv sist, det är till o med så att jag har börjat ifråga sätta Radio tjänst . . . . . igen.
ska man verkligen behöva bli tvingad att betala för ngt man ej använder?? för jäkligt liksom !!
A, jag får allt ta o hitta en lösning på det med . . . .  snarast!!!
Och med tanke på att det är lösningarnas tid så lär det inte bli prioritet nr ett.

ja, o nu förstår ni varför jag inte alltid hinner med allt, nu hade det varit underbart att kunna blogga kort.
men ack så tråååååkigt . . . Lr??

nä, nu är det dags för jobb i alla fall . . . . C ya

Inga kommentarer: