måndag 9 januari 2012

Bye Bye Barcelona !!

Det är med stor sorg jag ...äh skit samma, Jag ska hem nu, WUHU !!
Gissa om det har varit en lång semester?!?
AAA,  när till o med mamma FB:ar om att det e dags att ta sig hem så märker man att ja, det kanske var liiite långt hehe.

Ja, vad ska man säga . . . o folk tycker jag e en bortskämt kille ... I don't understand this hahaha

Nog om det . . . .
Jag har njutit, gästfriheten har varit utmärkt, turist attraktionerna suveräna.





Men allt detta ligger i lä mot det ute liv som Barcelona har erbjuda.
Jag har fått uppleva, Barcelonas lyx, samt det mänskligaste som finns.
Det e till o med så att jag vet ej om jag skulle klara av en sommar här.

men nu mina vänner, det e dags att lägga allt denna vila och energi återhämtning bakom sig.
Det är dags för det seriösa i livet, det e dags för Arbete, betala räkningar och den svenska vintern.
Yepp, vinterlandet kallar . . . .  Barcelona byebye !


och ja, en sak e säker, Barcelona blir inte sig likt utan mig.
men vet ni vad som e bättre, att ni kan Götet blir sig själv igen, I´m soon home biiieeeatches!!
Och 2012 kan börja på allvar, har en massa att se framemot så 2012.. . . Here i Come !!!



Allt e nu packat o klart . . .
Uhh Ahh SALUD !!!

Inga kommentarer: