onsdag 11 januari 2012

Rutiner !

Det är tydligen det första man ska falla tillbaka på när man väl e tillbaka i verkligheten.
Och det är då jag återigen kan säga, från hjärtat . . . Barcelona rockar fett !!

En annan som rocka fett det var jag det, mer bildligt talat, jag har nämligen börjatträna.
Efter den långa återhämtningsperioden från Operationen, så var det då äntligen dags att ta de första dansstegen.
Jag hade förträngt hur mkt man egentligen anstränger sig för att hänga med, men det var värt all mödan.
Man känner sig aldrig så smal o tränad som efter ett hårt träningspass, som avslutas med ett bastubesök.
Ett bastu besök är ett måste, för att hela min kropp ska känna den avslappnande värmen.
I´m back on track !!

Ja ja ... det var igår det, idag är det en ny dag, nya utmaningar  . . . äh bullshit.
Jag har tänk att åter en dag bara vila o mentalt förbereda mig inför jobbet imorgon.
Det är inte mkt jag tänk göra idag?, jag har hittat en ny mantra, Varför göra det idag, när du kan göra det imorgon?? hehe, det ni !!
En annan grej jag fått glädje av är Tidslinjen på FB.
Ja, jag vet ...jäkla FB, men om det nu är en socialt verktyg man nu använder sig av så får la jag göra det bästa av situationen, o där kommer detta med Tidslinjen in.
Den lägger fint upp allt som hänt kring min sida på nätet, från dagen då jag skaffa facebok.
Alla bilder och minnen, tankar och mest gillade statusar, riktigt roande.

Ett + för Timeline

aja, har man inget bättre för sig så hahaha.
men nu e det frulledax, o modern min sköter sin roll . . .yepp Mama´s boy hehe

 TVÅ ++ För Brejkfast made by Mamita, WUHU !!!

Och nu kan dagen börja !

Inga kommentarer: