söndag 29 januari 2012

Från fredag till Söndag . . .

visst kom Lördag där i mellan, men det var mest en återhämtningsdag.
I fredags var då dags för Queer på parklane.
Party stämningen var på topp och trotts att jag lovat mig själv att ta det lugnt så ... a det blev inte riktigt så.
Det e e lite så att jag tack vare kvittona kan läsa till mig kvällens höjdpunkter.
Men jag måste erkänna en sak, det var lite dumt att ge Taxi föraren 500 i dricks !!
Min taxi brukar kosta typ 50 spänn annars haha.
Men som tur e så tog föraren bara det han skulle . . . . lucky me.

Jo det blev en kväll som många länge kommer att minnas.
Jag hade med en Stockholms kompis som var på besök i Götet, han verkade roa sig riktigt bra.
sen vill jag minnas att 8 glada tjejer steg in på vad de nu kallar för himlen.



Den ena ska gifta sig med Anton Hysén, och ja resterande flickor får la bråkar om go-go pojkarna haha.
yäääs, det var fest i fredags.
I allt festande så insåg jag en sak . . . Anton Hysén är riktigt trevlig.
Ja, denna fotbollsspelare är inte som alla andra som vill vara han bästisar.
Han är ödmjuk och trevlig . . . och det är inte ofta folk visar den sidan, speciellt inte ute liksom.

Där ser man hur tankar förändras, bara man får en chans.
Nu var ju min uppfattning inte byggd på snubben i frågan, utan på alla kring honom.
Kan vi leva i en ytligare värld ???
Men jag e ju grabben som ger alla chansen, fram tills att de bevisar motsatsen.


Och så blev det söndag . . . Time to relax.
solet+s do tha . . .  Relax !!!

Inga kommentarer: