torsdag 19 januari 2012

När man minst anar det . . .

Hur underbart det är att vara kär, bli omfamnad, känna tryggheten av att vara i en relation.
Veta att ngn annan bryr sig till tiiiisssen om mig.
Ahhhh juste sen vakna jag !!



Nä, när man mist anar det, handlar om min jäkla tandläkare som blev så sjuk att hon ej kunde jobba idag.
Det är jag inte så sur över egentligen, för att jag slipper spenderar tiiisssen pengar på henne.
Nä, jag är mer pissed off för att de ringde o väckte mig när jag minst anade det . . . inte när jag var uppe o borstade tänderna.
För visst e det lite lustigt, man borstar aldrig tänderna så noga som när man ska till tandläkaren.
O det trotts att du redan en gng borstat tänderna.

När man minst anar det, handlar även om träningsverk . . . i nacken.
Ärligt talat!! jag har inte ens tränat nacken liksom, hur f*n kunde detta ske.
Och hur bekvämt tror ni att jag sovit . . . när, det är ingen ordning på min anatomi här inte !!


När man mint anar det, handlar om hur reklam kan påverka en negativt.
Där stod jag som fulast o kände mig som tyngst, ja då ser jag reklamen på en ordentligt frukost inklusive med en OSTFRALLA liksom . . . hur tänkte de här?!?!
Det var riktigt elakt, visst ska man äta frukost, en bra o stadig sådan. Men jag kan ifråga sätta den i samband med gymbesöket . . . 


När man minst anar det handlar om de där små tingen som kan betyda så mkt vid rätt tillfälle.
Hade jag bara haft ett hjärta, hade jag bara haft mobilen på ljudlös, hade jag bara tränat nacken, hade jag bara käkat frukost då hade ingen av detta betytt ngt.

Vid helt fel tillfälle så kan det blir totalt kaos.
O jag vet inte varför men ibland känns det som fel tillfälle ganska ofta !!
Nä, jag för göra som alla andra människor när de känner "Oj, det här var inte riktigt planerat" då tar de en dusch, fixar sitt kaffe o tar ett ordentligt tag på dagen . . .

så till alla er .. .. .. :

Inga kommentarer: