tisdag 17 januari 2012

SEX, MAKT OCH PENGAR . . .

Det är dagens heta tema. Sex, makt och pengar !! det var de tatueringarna jag skulle skaffa, Tatueraren sa nej !!
Jag hade bara råd med sex, totalt maktlöst !!
Och så bra gick det med tatueringarna . . . sex liksom, Tack för det!!
Även om den fortfarande snygg, så har jag nu blivit lite äldre och det känns som att jag inte kommer att göra de övriga tatueringarna.

Det finns så mkt annat jag vill göra här i livet . . . . Och dagarna går.
O en mörktisdag som denna så kan jag bara hoppas på en ljusare framtid.

2012 ska ju vara mitt år, året soms ka binga så mkt gott.
Och även om det just nu circulerar några oros moln så känner jag mig trygg.
Ledsen inombord då jag vet att så mkt tristess kommer . . . men jag hoppas, jag ser framåt.

Har man blivit äldre nu tro ?? är jag vuxen nu ?!!!?
Ja, här om dagen var det ngn som fråga om hur gammal jag är ... 40 !
Gissa om det kändes konstigt, jag känner mig fortfarande som max 28 haha
Nä, 40 . . . japp det är i år det.

Det är året då många val ska göras !!
Dörrarna står vid min väg . . . ska man ta dörr nr Ett, eller dörr nr Två ??
ja, sådana val komemr tydligen med åldern. . . trodde ni verkligen att livet blir lugnare när man fyler 40 så har ni tagit helt fel. Eller gäller det bara lilla mig?

Nä, nä . . .  40 är ju nya 25 . . . Uppenbarligen.
Även om livets glamorösa vardag kan kantas av små intriger så känns det som att jag kan lägga så mkt åt sidan, o det e skönt.
Att leva ett bittert liv fyllt mes oror om vad andra ska tycka om mig är ett val jag gjorde för länge sen. . .
så kanske dörr Nr 2.

Kan man inte få en spåkula och se vad som blis bäst i längden??
Spåkula på bordet där, säg men vilken dörr jag i livet ska ta !!!

Asså det här med luivets handbok, borde finns nu, vi lever ju i 2012 . . . var e den !!!
Allt jag kan se är jobb o mera jobb . . . så det e la dax att jobba då.

C ya !!

Inga kommentarer: