torsdag 7 juni 2012

Före vad ??

Jo bättre att förekomma än att förekommas !
Det är mitt motto, att bli tagen på sängen är la gaska passé nu va?

Nej, mamma jag pratar inte sex !!

Att vara förutseende har hjälp mig i många situationer, att vara beredd på olika "förutsägbara" händelser har Stärkt mina instinkter.
Visst kan jag vara riktigt dömande men jag ger faktiskt allt en chans. . . Allt utom blomkål och broccoli, fy vad äckligt !!
Nä men i alla fall, orka bli förvånad och sen inte kunna spela dum.
Nä sådant händer inte mig, jag spelar alltid dum.
Och även om folk tror sig kunna läsa mina blickar så, nä inte alla ggr.

Men vad gör man när man väl blir tagen på sängen . . . Min lilla från ingen stans: pappa har du ngn på G ?
Jag tror jag dog hahaha . . . Vad då på G?
Nä, för henne o för alla andra.
Jag är fortfarande singel. . . Finns ingen värdig mig . . . Än.
Men vet ju aldrig, visst har det friats till mig, men i ärlighetens namn, har du ej råd med ringen så varför ta sig an besväret ??

Ja any way, den frågan hade jag ej väntat mig från min tonåring . . . Inte så att vi ej kan prata om saker och ting men verklige från ingen stans. . . .
Men vad är det folk brukar säga . . . Ingen rök utan eld . . . Det är ngt på G hahaha.

Xoxo- den eviga singeln

Inga kommentarer: