fredag 15 juni 2012

Träning . . .

Träna bör man annars  . . . . . så ser man för jävligt ut haha
Men idag fick jag en  Wake-up Call !!

Nando waki paiki ... så här ser din träning ut :

Jag: Drop and Give Me Twenty !! Nyyy
Min Hjärna: I hel**te heller, jag kan ju få ont i armarna imorgon . . . 

Så jag går snabbt över till nästa moment, som blir en sittandes övning för rygg.
Jag: Hm, det ser ju sniiggt ut . . .
Min hjärna: Undra hur länge till jag måste orka . . 1, 2 , 3 , 75 , färdig !!!
 jag får komma tillbaks till denna sen . . . kanske.

På väg till nästa moment hittar jag en spegel .
Jag: Spegel spegel på väggen där . . . 
Min hjärna: F-n vad jag vill gå på bio . . . . vf e jag här?!?!?!?!

Men vid spegeln får man aldrig vara i fred, ursäkta kan jag ta maskinen sägen ngn.
Jag ba: vilken jäkla maskin, detta är en spegel . . .
Öhh, den som är typ ovanför dig, runt dig.
Min Hjärna: Hoppas maskinen går sönder för han, ful var han med !!! Toma !!

Ja, vid det här lagret har jag gått runt, men musik i mina öron, allt för att se så koncentrerad ut som möjligt.
Egentligen letar jag efter en maskin som ger mig den snyggaste träningspositionen och kommer fram till att : dit ska jag.
Hittar en maskin för magen.

Jippi, jag vill ju träna magen !!
Jag: 1, 2, 3 , 4 ... 
Min hjärna: Undra om jag gör rätt, lr va f-n, undra om det ser snyggt ut ??
Jag: 8, 9, 10 , 12 , 13, 14, 16, 19 ,20
Min hjärna: ska magen puta så här ?? shit jag ser ju fet ut, undra om ngn såg mig . . . nä, nu e det bra Chao !!

Tillbaks till rygg övningen . . . och endast för att det satt en tjej som satt där nyss.
Jag: hej e du klar??
Min hjärna: nu ska jag visa dig att jag e starkare !! ha !!
Jag: 1, 2, 3, 4 . . . . andas
Min hjärna: vad i Hel**te, hur mkt tränar inte hon, värsta tugnt. . . Hatar henne och kan hon gå  nu !!!
jag: 7, 8. 10 12.
Min hjärna: asså var alla tjockisar, där skulle jag må bra !! . . . färdig . . .tror jag

Över till min promenad i gymmet . . . hittar en kille som lätt väger över 100 kilon . .
Jag: hej har du mkt kvar??
Min hjärna: Wuhu !! vad smal o fin jag e !!!!
Jag: kan du det med träning, jag tänkte köra mindre vikter flera ggr . . . funkar det?
Han: asså jag är elit tränare och  bla bla bla.
Min hjärna:F*ck u !!!

ja, tar mig igenom den svettigaste stunden ever.
och ser riktigt stolt ut när jag ser att min tröja fått ett hjärtformat svett fläk mitt på bröstet.
Min hjärna: gött nu tror folk att jag e tränad haha !!

över till magen . . ny maskin . . .
jag: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 28, 29 30
Min hjärna: asså varför måste det komma snyggingar just när jag sitter och ser så jäkla mjäkig ut !!!
jag: pustar lite och ser ansträngd ut, 31, 32, 33, 34, 35, 46, 47, 48, 50 ! yeah !!
Min hjärna: undra om han räknade mina övningar, han tittar konstigt på mig. . .

Över till rygg, efter att ha fyllt min vattenflaska för fjärde gng.
sitter snyggt, och har ca 40 kilon på . . . vet jag gör allt för det yttre hehe
och bredvid mig blir det tomt. . .
Min hjärna: nu kan jag ta bort 25 kilon haha
och jag börjar räkna min 15 kilon
Jag: ett, två tre fyra, tjugofem tjugosex tjugosju . . . 
och bredvid mig kommer tjockisen ...igen.
Han har på 130 kilon.
jag försöker verkligen inte titta på honom.
Min hjärna: asså, I HATE HIM !! vem tror han att han är.
Jag: skiker . . 27, 28, 29och pustar ut 30!!
Min hjärna: TOOOOMA !! Nu drar jag här ifrån.

Hoppar in i duschen, som är tom, kollar på min mage som ser otränad ut, tycker synd om mig själv.
Jag tror faktiskt jag grät lite, men det var så mkt vatten att jag ej var säker.
Kommer fram till att om jag sträcker på mig riktigt ordentligt så kan jag faktiskt lura mig själv. och kör en Homer : WUHU !!!

Hoppar in i Bastun, mest för att jag vet att vatten väger och här kan jag bli av med ett par kilon.
Lite kaxigt kastar jag i 3 skopor vatten, det rycker och pysser, jag sitter längst upp, kan inte andas...
går ner ett trappsteg . . . det e för varmt, går ner en till.
och just då ... just då kommer han in. . . .
Tjockisen från gymmet.
I ärlighetens namn !! Nu är det mördar blickar på g !!
Han passar inte i kläder !!
Han som såg tjock ut visar sig vara en super tränad kille, muskler så det heter duga, lång med ben som poseidon.
jag dog på plats !!

Min hjärna: Äh va f*n jag passar i kläder i alla fall!!

och så var dagens pass avklarad.

Min ego mer ner trampad än tidigare, lika bra o äta, äta,  ÄTA !!
Men äta e så 2008 . . . hur kan man med??
jag får sova på detta och hitta en ny träningsmetod .

C YA !!




Inga kommentarer: