måndag 18 juni 2012

The it guy . . .

Efter helg kommer vardagen.
A ni vet den, jobba måndag, jobba tisdag, ledig onsdag jobba torsdag jobba fredag. . .  ledig helg. . .
Längtar till ledig helg!!
Att sakna helgen redan är la ett tecken att man har behov av semester . . . inte för att mitt jobb är så ansträngande utan mer för att slippa ta på Uniformen, leendet och min service charm . . . ja den finns !!
Trust med så många ragg, så mkt uppståndelse och så många fria drinkar  . . . . o så vakna jag !


Ja det är inte lätt att leva i drömmarnas värld, en värld fylld  med löve, drinkar och het samba.



Måndag var det . . orka ta vardagen, den med uniform, helt i otakt. . Nä, please let me stay in my weekend.
När det gäller helg och allt kring helgen, så har jag egentligen aldrig reflekterat över mig och mitt sett att vara när jag är ute. . . .
Visst e jag en social kille, en som är mitt i smeten, men tydligen inte en i mängden . . . . och ngn annan målar upp bilden för mig . . . ja det var lite roligt och uppfriskande.
Visst vet jag att jag oftast inte är som alla andra, men jag har aldrig sett mig som - the it guy.

Bara en gng tidigare har jag fått höra att jag äger stället när jag kommer in, och då pratar vi om Rio Rio haha.
Men tydligen så skedde samma sak i lördag.
Jag var över allt och ingen stans, och samtidigt som jag skrivet detta så inser jag att jag skrivit det tidigare. I´m all over tha place, lite spexigt är jag allt.
Uppenbarligen så lär jag alltid ha kul och bara det är najs nog.

En annan som gjorde min helg var Kung Nico, hans energi, hans lätta sett, hans glädje när ngt roligt händer är ju så roligt att få uppleva.



  och ja, även hans stora tårar när man lämnar ngt som varit roligt, är en upplevelse . .. det är som när jag ska hem från krogen ... huaaa !! haha.
Any way,
att min bäbis, the London girl, är hemma nu, var som grädde på moset. en näst intill perfekt helg!
Nu är mitt liv back on track !!

Och trotts att det är måndag så känns det oki, jag mår fint !!

Det e livet det !!

Xoxo - The it guy !



Inga kommentarer: