måndag 11 juni 2012

Ont . .

Så ont!!
O alla omkring. . . De märker ingentiiiiing. DET GÖR OOONT!

Ja, det är dagens låt, nu vet ni det!!
Att ha en festar maraton innan ett killer-träningspass är inget jag rekommenderar.
Det är för Eliten, och alla vet vi att jag ej tillhör den skaran av folk.
Jag kan festa, jag kan shoppa, men det får man tydligen inte skryta om, så jag låter bli. . .

Träningen var det, att jag ej spydde var bara för att jag mellan rotationerna gav mig tid för att andas, andas och andas riktigt djupt. Sen var det bara att köra.
Hur pinsamt hade det varit lixom, o alla visste att det varför att jag festat . . . Nä det var bara att bita ihop och ANDAS!!

Denna typ av grupptränings trend är en är en tuff sådan.
Träningscoachen aka Fader PT var ingen nådig sådan. Ingen rast fick man trotts att jag vifta på den vita flaggan!
Asså, bara synen av Fader PT var skrämmande . . En typisk Viking, med no mercy i blicken. . . Han pekade med hela kroppen . . . Gissa om jag ens våga titta på han.
Men jag tror att jag tyckte se ett leende vid slutet av passet.
Ja, var inte hans stolt över mig så kan jag allt tala om att jag är riktigt jäkla stolt över mig!!
Mitt första skogspass ever, jag har mig aldrig sett så mkt träd och flygande djur och lera och däck på en i samma gng. Jag var helt tagen, gör folk sådant här på riktigt?
Asså på riktigt !!!
Jag ville bara betala halva priset för att jag tänkte inte vara med på hela passet. Men Fader PT tog hela 100 och chao Lixom.
Att jag skulle få valuta för pengarna visste jag, men att min kropp skulle ha sådan verk i dag hade jag inte planerat. men men.. . AMEN för det då!!

Ja, är inte livet underbart, man lär sug alltid ngt nytt.
1- ha aldrig ljusa kläder vid skogsträningar.
2 - lita aldrig på folk som säger, det fixar du!
3 - Att bikta sig är inte alltid så lätt!
4 - ta aldrig den där sista drinken!

Och nu, en måndag morgon som denna då jag får ta i för att lyfta på benen. Nä jag kan inte luta mig tillbaka!
Frågan blir: att träna lr att inte träna...

P.s jag är så glad att det inte krävs mkt för att jag ska vara glad! Ville bara säga det!

Xoxo - syndabocken !

Inga kommentarer: