lördag 2 juni 2012

Jobbar - Lördag . . .




Det skulle man ha tänkt på igår.


Fast det gjord e jag egentligen, jag höll mig till vit vin och det har inget att göra med att det inte fanns annat att dricka.
Det var mitt vuxna jag i sitt esse, och skulle ngn påstå att jag var på jakt efter sprit så ljuger dem !!
any way,  pengar finns det kvar oxå haha. . . .  men men en sak kan jag allt säja. . .  Man känner sig inte gullig dagen efter.

 

Liiiite trött idag hehe

Det får jag allt fixa  nu !!
Kung Nico är på väg, han ska få spendera ett par timmar med mig innan jag drar till jobbet, WUHU !!
och jag ska berätta en sak . . . Det var inte jag som söp bort min mobil igår.
Jag vakna både med Samsung och Siri vid min sida haha.
Men men, nu vet även Kung Nicos Far hur jag kan ha det hahaha.

fast å andra sidan, jag har aldrig supit bort en telefon . . . . måste allt fundera på detta nu . . .

Funderar  . . . .Funderar .. . . .  Funderar . . . . Funderar . . . . Funderar

Nä, inte en chans, jag har hällt sprit på den, vatten, cola. . . jag har glömt den på hotell, spårvagnar och bussar, ja till o med  glömt den i andras jackor.
Men supit bort den ... nej nej nej !! haha
Så idag mår jag bra, efter en dusch lär jag må bättre och det fast jag jobbar till Stockholm.

Det kan ha mer att göra med pirreti magen än själva Stockholm . .  a ja, nu ärd eti alla fall dags . . .

C ya !!

XOXO - Mr Samba !

Inga kommentarer: