fredag 15 juni 2012

Fredag,sol och . . .

. . .  jag jobbar. Hur kul är det på en skala.

Noll det kan jag säga.
Och att man jobbar sista tåget hem gör inte saken bättre.

Men men planen är att helgen blir bra ändå.
20-åringen aka, "the London girl"n kommer hem imorgon, och har hon inte ett diplom från Cambrige så kan hon packa med en gng.
Här finns inget att hämt, utan Diplom, och då ska det vara ett sådant jag kan skryta om, se vad mitt barn har lyckats med  ha!
Ja, en far har behóv av lite uppmärksmhet med, bara så ni vet, så om ni träffar mig på stan, klappa mig på axeln och säg bra jobbat med The London Girl, haha
Asså, hennes resa har kostat mig tiissen, vilket jag tycker är konstigt då jag ej tvingade henne att plugg  på utelandet. . . . men men.
Det e la det som kallas att vara en bra papa, betala betala betala.
Känslor? vad e det när pengar kommer in i bilden lixom hehe.

Nä, så det blir la till att festa lite lätt imorgon, jag jobbar ju söndag igen så, Wuhu, happy me.
Ironin flödar idag . . . kul !


Inga kommentarer: