söndag 10 juni 2012

Se och lär !!

Jag e ju killen som alltid tar lärdom av händelser.
Inte för attjag aldrig ska göra om saker o ting, för lika snabbt som jag lärt mig så glömmer jag bort det . . . Fråga Uuuulrik som jag ropat på hela morgonen !!

any way, min första tanke var . . . 
Undra om de andra stjärnorna från Hollywood mår lika prima dagen efter .
För yes, igår jag var the big star !!
Och att endast tappa bort Issa två ggr tyder på att jag även är en bra Padrino !
Ja, min egna dotter har ju helt andra historier att berätta om, ngt om restaurang, alla där utom dåvarande 6åringen har säkerligen satt sina spår.
Jag som var en så ... Förstående far, tyckte la att hon kunde leka vidare i sandlådan, och vad hon lekte.
Mitt i maten fråga alla, asså saknas det inte ngn . . . . . Jag ba: va, vem ??
Öhhh . . . the rest is history !! haha

lite så var det igår, hur man lyckas på ett ställe som RioRio förblir en gåta, men men . . .  den gåtan för lösas en annan dag.

Nu ska jag lista upp vad vi lärt oss !!
  1. Heaven 23´s Frozen Strawberry Daiquiri blev kvällens drink !!
  2. Crioler är,enligt taxi chauffören, blandningen mellan mörka och Frankrike. Han var från Irland och Typ . . . Gana(tror jag). dvs inte Criol.
  3. Tequila sunrise är definitivt inte lika god som den ser ut !!!
  4. Inga Shottar när man kör en barrunda i stan.
  5. RioRio´s Daiquiri är inget att hurra för !!
  6. Beebar´s Vodka redbull var kvällens uppåt drink.
  7. RioRio´s mojito var kvällens fräschaste drink.
  8. blogga ej om drinkar dagen efter !!!
  9.  återkommer . . .
  10. åhhh
  11.  Jo, skaffa alkolås på mobilen efter kl 05:00 !!
  12. Skicka inte hem folk som redan är på väg hem.
  13. Ragga inte på folk som jobbar med natta mat, du får inga Snygghets-rabatter i alla fall !
  14. har du inte ätits smörgåsen i sömnen så ät inte den dagen efter !
  15. Blogga ej om mat dagen efter !!!
  16. Återkommer . . . . 
  17. Gå aldrig ut dagen innan du bokat in en killerträningspass !!
  18. Byter tv:n bilder för snabbt dagen efter, så stäng av teven för he****te !!
  19. Ipren hjälper inte i alla lägen !
  20. vart tredje vatten är en lögn !!!
ja. . .  det var la det då.
Hoppas du, issa, lärt dig ngt i alla fall haha.
Och grattis på din 18-årsdag ;)

and now some pictures. . . .















Inga kommentarer: