fredag 1 juni 2012

To planka or not to planka !!

Det är den stora frågan . . .
Och nej, jag pratar inte om planka som mat, Plankan . .

Så gott !!

Och inte är det att planka jag snackar om heller, för det är ngt jag .. . ..aldrig gjort haha
Så Olagligt hehe

Nä, naturligtvis snackar jag om att göra plankan, ni vet det träningsmomentet som tar kål på en utan att behöva göra så mkt. . . . Den läste jag att det skulle vara den mest effektfulla magträningen.
Varför, kunde de intehitta på en Shoppingrunda som var bra för magen ?? utan att svettas och så . . . 

Så jobbigt !!

Gissa om man orkar göra plankan varje gng lixom.
Och tråkigt är det oxå, men men, ska man bli fin . . . mngn gngn så får man väl ta o göra ngt åt det !!

Så planka på nu Nando.

I övrig så är joggning ett bra träningsmoment med, och springa det kan jag.
Yes, jag pressar mig till max, min spring lista heter, Run Tjockis !! och det spelas bara tempo låtar som får igång mig. . . Iblad går det så snabbt att jag hinner försvinna i tankarna och inte ens märker att jag springer, förens jag blir så trött haha. a ja, men det är min grej det.
Allt för att lyckas fotograferna ska lyckas bättre med bidlerna. . . . här är en bild jag fick från kusin när hon var på karnevalen . . . lite bättre bild än GP´s hahaha

Destaque 2012, representerare Faraon, y Egymten temat från 2001


Aja, det e ju så att det inte är många som tränar så här en fredag som denna . . .  däremot så dricks det destå mer.
Och det firas studenter och allt möjligt. Jag ska på studentfest ikväll, men där ska jag fira min Guddotter som fyllt 18 haha.
Lite fult kanske men va f*n jag kan ju inte fira alla lixom, en sak i taget. . . . 

På tal om en sak i taget, brillor var det ju haha.

this is my in glasses


Clar Kent !

Jag vet ju att jag och stålmannen är ett, det måsteju vara så när jag har så mång agrejer på gång samtidigt haha.
Annat är det när Flafito is in the house . . . inte fullt lika trendigt, nästa lite 70 tal över det hela. . . ..
Tänk attd e är tagna samma dag, en före träning och dusch, och den andra är efter då klart hahaha.

Flafito !!

Ja, på jobbet är det inte alltid i top, och mindre roligt är det att läsa METRO´S stora rubriker .

 
Fara för Nando ??

Det får mig allt att fundera på mitt yrke. . . .jag som åker tåg Varje dag, mellanStockholm och göteborg . . . Klassas jag som pendlare ??
A man blir lite orolig, kanske dax att byta yrke ?!!?

Sist men absolut inte mins så vill jag även här gratulera mitt gudbarn till sin 18 års dag.
Må det ha varit en super dag, och ikväll är det all in som gäller . . . fäääst!!
Grattis Gyddöttär !!!







Inga kommentarer: