torsdag 10 januari 2013

-2!!

Nej, det är inte antal dagar kvar till semestern jag bloggar om, utan en Nando -2kg!
Tänk vad all träning och åtstramning i ätar delen gjort. Nu är jag under 80 sträcket igen och fast det inte syns ngn stans( inte ens utan kläder) så är det en känsla av nöjdhet som tar över.
Det känns som att jag redan går på semester-mode on! och med tanke på denna kylan så lär jag förbränna lite till haha.

Jag vet dock inte om det är semesterkänslan lr vad det är som gör att jag känner mig nöjd och glad, ända in i själen!
Kanske har det att göra med att man lämnat en grupp med dålig energi bakom sig, kanske har det att göra med att Los Copihues kör igång hårt nu igen. Lr kanske har det bara att göra med att det är fredag och jag är ledig.
En sak är säker, jag lever som jag lär! Lämnar all skit bakom och blickar framåt. Omringar mig endast av positiv energi, utan några energi tjuvar! jössös vad skönt.

Att vädret inte är den bästa, rör mig inte ett dugg. Än mindre att jag glömt mina handskar på vagnen.
7 dagar kvar till semester wuhu!
Chile, Santiago, viña, Valparaíso, Brasilien, Río, karneval och samba.
Yepp lucky me!

XOXO- fat, no more!

Inga kommentarer: