måndag 7 januari 2013

Vakna!

Är det bara jag som känner att man ibland lever i en bubbla, i en värld som inte är den riktiga.
A men ni vet så där, man vaknar upp på morgonen och känner sig riktigt sexig, man tar på pyjamas brallorna som sitter riktigt bra. . . . I´m king of my world!
och så går jag förbi spegeln . . . nä men vänta, eii! vad hände där?
Kaos är vad speglar kan göra!!
man vaknar till en helt annan verklighet!!
Och i nästa ögonblick, utan att veta hur, så satt jag o boka in mig på ett träninghspass.
Ja ångesten inför resan den känns, och det är är ingen jäkla resfeber, det kan jag säga.
att vara över 80 sträcket sätter sina spår på ego, så det e bara att träna träna och träna lite till.

Annars så är det inte så mkt som händer i livet, jag satt och diskuterade helgen med en polare och insåg att jag har haft årets första vita helg, det känns riktigt bra. Nästa är la AA!!
Hej mitt namn är Nando och jag har hållit mig från sprit i två dagar . . . kaos!
Men jag måste säga, att vara ute bland fulla människor och själv vara nykter är ingen hitt.
Inte nog men att man ifrågasätter andras dryckvanor folk tappar grepper.
Jag förstår inte vad dem säger, och deras torra skämt ska inte ens diskuteras!
Det känns som att alla är på kvart i stängningsrean, och det redan kl 23:30.
Nä, jag vände klacken och tog mig hem, hem till mina serier, till min musik och till min blogg.
men lyckades jag blogga, nä jag ändrade koden till hotmail för att motverka andras intrång och det innebar att jag då även ändrade koden till bloggen, tydligen så är allt ihopkopplat nu.
jag och tekning asså, behöver inte säga mer va?
Det tog hela helgen att försöka komma på vad jag gjort, och imorse så trilla 10-öringen ner. . . kl05:30 wuhu nu kan jag blogga, sen kunde jag inte soman om igen.
Jag bara älskar att vakna av att lösa en tanke som jag haft i ett par dagar, och att sen inte kunna somna om igen. . . .UNDERBART !!

ja, detr gör att jag är trött och hängig och ser för jäklig ut. . .  så det blir gymmet nu!!

XOXO- The Gorditz!

Inga kommentarer: