onsdag 2 januari 2013

Årets första men absolut inte sista.

Naturligtvis så är det inte min matlagning jag snackat om. Nä it's the blogg.
Jag har medvetet hållit mig borta från bloggen för mitt eget bästa.
Och framför allt för allas trevnad.
Senaste tiden har min vardag varit så monotomt att till o med jag tröttna.
Men det satte 2013 stop för.

Glädje  av att börja året full frisk, med egen lägenhet, fast jobb och en resa i sikte är fridgivande. Visst låter det som en självklar grej att ha allt ordnat vid min ålder. Men ack nej, jag vet om folk vid min ålder som ej har lägenhet, jobb lr fast inkomst. Andra som borde vara en inspiration för ungdommar men som för egen vinnings skull glömmer av hur det är att leda framåt. Kaos!
Jag kan sitta och bara le, för jag vet att trotts konspirationer så har jag alla goda förutsättningar för ett gott 2013.
Det e la det som är att se möjligheter och inga hinder.

. . . Vad vet jag! Xoxo - the new man!!

Inga kommentarer: