söndag 13 januari 2013

Ohhh nooo!!

Haci no eeeess!

Det är verkligen söndag och bakiskänslan tar över min kropp. Huvudverken bankar som aldrig förr.
Och jag tänker, hoppas jag hade jäkligt roligt igår. . . Men mitt upp i allt så kommer jag på att jag inte varit ute.
På hela helgen!!
Hur i hela friden kan det blir så? Asså inte utgången men huvudverken?
Jo, träning, träning ger svett, kroppen förlorar vätska och fyller man ej på så torkar man ut. Och läpparna blir torra, huvudet bankar och ögonen känns tunga. Det blir kaos!
Så vad har vi lärt oss? Jo alltid fylla på med vatten för att kroppen behöver det! Orka torka ut lixom.
Och jag som ville träna före mitt arbetspass.

Ja, nu så här i efterhand så kan jag tycka att hemmamys en hel helg var inte värt det om jag ändå ska vakna med skallebang!

Aja, jag bestämmer mig för att gå upp, kollar mig omkring och inser att detta rummet lever efter sina tidigare boende. 20 åringen hade kaos i rummet, min kombo hade kaos i rummet och nu när mitt rum är tillfälligt mim farbrors och hans tjej så är lilla rummet fortfarande kaos!
Det är som att rummet inte vill bli städat, jag känner det nu!
Nä men serre! Har jag inga bättre ursäkter för det kaos jag vaknar upp till??
Orka skylla på 20åringen!!
Nä allt är min EX-kombos fel som lämna kvar stökgenen här!!

Så nu finns det en plan, städa, träna jobba.
Livets inte alltid roligt, mennu har jag snubblat klart på min rena tvätt, som för övrigt legat här i tre veckor strax.
Det är till och med så att jag kan undra om det fortfarande är rent haha.
XOXO-söndagskillen!

Inga kommentarer: