onsdag 23 januari 2013

Ursäkt in my mind.

För ett tag sen så blogga jag om att när jag var hemma och var sjuk så fick jag chansen att se karnevalen.
Det skulle ha blivit ett roligt inlägg men så var det inte.
Och därför tar jag steget så här offentligt och ber om ursäkt till dessa föräldrar.
De förtjänade verkligen inte att hamna här och på ett sådant sett.
Jag tänkte mig absolut inte för och precis som man kommenterat, jag är 40år och ingen fjortis för att ordbajsa på detta sett.
Inlägget jag gjorde var ett spontan reaktion på det jag såg, på hur olika folk uppfattar saker och ting. och om hur lätt det blir missförstånd. Nej jag menar inte att ngn skulle missförstå inlägget utan  situationen i sig den dagen jag träffade mamman. Och hela den situationen.

Jag borde absolut inte ha skrivit på detta vis, och det ber jag om ursäkt för.
Jag skulle vara mkt mer generell än det jag var, för det var det som var tanken från början.
Ingen direkt attack mot ngn, utan en generell tanke över att vara ordförande och ligga hemma och vara sjuk samt inse att det inte är lätt att vara ledare.
Tanken var att generalisera föräldrars attityd jämte det arbetet en förening lägger ner, men det blev för personligt.
Många av er vet inte ens vilka det är lr vad jag ens pratar om, men till dem som kände sig kränkta.
Förlåt. jag kommer även att ta bort det inlägget för att det var helt fel formulerat, jag la tyngden på helt fel grej.
Jag tar ej tillbaka det för att jag ej vågar stå för det utan för att det sårade andra och det var inte alls det som var tanken, hoppas alla förstår det.
Det roliga inlägget blev ett tråkigt och sårande sådan, Disculpas.

aja, det var dagens händelse, kalla mig diva, fjortis lr falsk.... det är fullt naturligt i en sådan situation. Och jag kan inte annat än att hoppas att de drabbade kan godta min ursäkt.

XOXO - Only me.

Inga kommentarer: