tisdag 8 januari 2013

Hallå eller!

Kl är 13 och jag har redan hunnit med en hel del. Det är träning, lunch. 4-emails, X- antal tel samtal. Sms halva vänskapskretsen(2st) och uppdaterat min livsstil. Bara vatten till maten och ingen sprit om helgerna. Ja, det rullar och går i, men vad är det som gör mitt liv så spännande. Hur ska jag får er att stanna som trogna läsare. Jag läste här om dagen om ny trenden att bloggare skulle blir snällare. . . Well, inte denna.
Jag har varit snäll så det räcker och trött på en massa skit snack, är jag med. Därför blogga jag om den dansgruppen jag gick ur, så folk inser att allt är inte som man ser det. Nä och eftersom jag vet att några av dem läser bloggen så ska de allt veta vilka svikare de är. Hur man kan backstabba sin egna tränare och planera in tävlingar utan att alla dansare får vara med och delta. Ja, det går inte ihop i mitt huvud, och det kallas definitivt inte demokrati. Hur en styrelse kan backa upp sådant resonemang. . . Fattar jag inte heller. Jag kan ju lätt säga att jag fett-tagit bort dessa från min FB, det finns ingen anledning att ha Judas typer i ens liv. Så Chao Chao.
År 2013 har verkligen varit ut med det gamla in med det nya.
Och det ger en känsla av en god start. Jag kan ju stolta med att kloka besluts har fattats, hemliga uppgörelsen är klara, budgeten har gått igenom nu är det bara att ha mål i sikte!

Sen är det bara frågan om hur jag ska få ihop semesterlooken på två veckor. . . Kaos!!

XOXO- Not my body!

Inga kommentarer: