tisdag 15 januari 2013

Kuckeliku!

Klockan är du skulle varit på jobbet nu!!
Kaos och jag kan inte ens skylla på att det är måndag!
Men vad vore livet utan mina kollegor.
Alltid lika glada och ostressiga, och "det löser sig" orden är de rätta orden så här tidigt. Att det tog min 12min från säg till jobbet var ngt som till o med jag förvånades över. Att jag inte tänkte på det när kl ringde istället för, nä jag kan sova en timme till.
I VILKEN VÄRLD NANDO!?!?!

Aja, nu är man på plats, och jag inser ganska snabbt att natt krämer är BS! Jag ser fan värre ut nu är när jag gick o la mig.
Frissan ska vi inte ens prata om, men den är långt ifrån den Fanchi fixade. Och västen sitter fortfarande lite taight. . Ja, en måndag morgon i mitt huvud.

Tåget jag åker på idag, stannar typ över allt, skönt för det ger mig chansen att reflektera lite över saker i mitt liv.
Så som semester snaaaart !
Jag åker på fredag och jag har precis packat ut julen. Ngt som i vanliga fall sker exakt den sjätte jan!
Ja, jag är en mkt principfast och orubblig person. . . NOT!
Shit asså om man letar upp flexibel i ett lexikon så hittar man min bild den. Yes, jag är verkligen killen som tar allt som det kommer. Och resan är inte här än, så varför stressa. Passet är i ordning tror jag, och biljetten har min 20åring koll på, hoppas jag.
Så jag kan la mig tillbaka och ta mina sist arbetspass innan sol och bad blir min vardag. Men tills dess, lite ansiktsgympa!
Mannen
Munnen
Minen
. . . Mins ni övningarna ? Just Do it i say!


XOXO- Mr, I'm doing it!

Inga kommentarer: