tisdag 16 juni 2009

även solen har sina fläckar ...

Varför sa jag så??
Jo för jag visste inte riktigt hur jag skulle börja blogga ... solen skiner, men jag känner mig inte uppmuntrad av det.
Härlig dag? ... nä, för uppåt.
tråkig dag? ... nä, för soligt.
Tisdag? ... när för vanligt.
och åter en dag hade gått utan att jag fått ihop till ngn vettig blogg.

Och jag vet verkligen inte hur vettig jag kan bli, jag går igenom en jobbig fas i mitt liv.
Men jag är så glad att jag har hela min familj med mig under denna sorgsna kapitel.

Tårar varvas med glädje,
omtanke varvas med ilska.
förväntan varvas med frågor
Ångest varvas med hopp .... .... .... och så går dagarna i mitt liv.

La familia har hoppet och mina vänner är mig trogna.
Det finns styrka!


En dag i taget ;)

2 kommentarer:

Markus Gisslén sa...

Förstår att du har en jobbig period Nando, men du ska veta att jag beundrar dig att du är så stark.
Finns här för dig om du vill ha någon att bara prata med, eller nån att bara vara med utan att prata.

Många kramar!!!

Nando´s Mind sa...

Gracais Markus ... ...
ja, det e ju faktist sant ibland e det bara skönt att vara ..


Besos ;)