lördag 27 juni 2009

Idag är det ingen vanlig dag .....

För idag är det Victor-lenons födelsedag!

Grattis brorsan!!!

ja, tänk vad tiden går, o idag ser man att det inte bara finns tråkigheter runt omkring.
Min bror fyller 12, det betyder att det är 25 års skillnad på oss.
Svårast har det la varit för Valentina.
japp, Valentina har en 5år yngre farbror, o hon var inte den gladaste när V-Lenon skulle passas.
och idag fyller han 12.
Han hade kalas igår, o jag glömde detta, kom tomhänt ... ... tror ni jag var populär?
nu visste jag att syrran också var tomhänt, så jag kom på en fin gåva.
Han ba: var e min present?
Jag Ba, Jag o Andrea satte in 2000 kr i ditt namn till barnen i Afrika.
oj, oj, oj !!
Det var verkligen inte populärt ... ... men min bror är i grund o botten ganska enkel.
Han nöjer sig med ganska lite, en resa till Gävle trotts att han måste upp kl 4 på morgonen, eller bara sova över hos mig.

En mkt trött V-Lenon i gävle, kl 04:30

ja, inte mkt krävs för att göra honom glad, så han tjata inget mer o det.
Lyckas han komma undan med ngt av det han ber om så lyckas han, o med tanke på att han alltid lyckas med mina föräldrar så känner jag ingen panik.
O innan jag lämnade kalaset så sa jag till honom att vi skulle ta oss en runda ia stan ... ... när?? återstår att se hehehe

ja, Lördag o solen skiner, inga stora världsproblem är lösta. Michel Jacksson är fortfarande borta och jag vakna upp med mina linser på mobilen. vad de gör där vet jag inte riktigt, o hade jag haft svar på alla världens frågor så hade jag kunnat utnämna mig för GUD .... .... men så e det inte riktigt.
Jag är dock en bra bror o vän, och då har man några förpliktelser, så som fira V-lenon, "hälsa på" Oscar, Fira Pablo(han lär inte fråga var hans present är, hoppas jag haha), Gratulera Sharmin för hennes nya lägenhet, o sist men inte minst fira Annika.
ja, det känns redan som en riktigt låååång lördag!


Jag o min Älskade 17-åring

Men först ska jag o vale besöka Oscar, göra fint runt omkring honom o bara vara.
så tills dess C ya!

I nattens hetta!!

och skulle ni se mig ute ikväll... så skicka hem mig!!! om jag då inte vinkar från en limmo, klart ... då e det PAAAAARTY!!!

Inga kommentarer: