söndag 14 juni 2009

Shit ... det är söndag igen ....

.. jag har ganska dålig koll på dagarna nu för tiden!
Hade det inte varit för mina strumpor så hade jag ej vetat att det var söndag igen.
Och det betyder att det var Lördags igår, Ganska logiskt va?
O då var det Isabells 15års fest.

En fest jag närvarade för vänskapens skull, hade jag fått välja så hade jag gått på en fest där ingen känner till vad som hänt.
Men men, så är inte fallet och jag tror faktiskt att jag lyckades ganska bra med att ta bort fokusen från mig o min familj.

Igår kom jag att tänka på hur svårt det måste vara för folk, de vet faktiskt inte riktigt hur man ska bete sig, men sanningen är att att alla var vi där för Isabell skull och ingen annan.
Jag hade redan planerat allt jag skulle säga när de skulle beklaga sorgen, det blir så mkt jobbigare på spanska, det låter så mkt tyngre(tycker jag då).

Any way, det löste sig fint, vi valde ett bord långt från mitten, skandalernas bord, dvs mitt vanliga bord ... ...
Jag brukar ju vara den som håller i micken, säger en massa kuligt och får upp stämningen.
Men inte igår, igår fick andra ta över.
Jag fick frågan, men i ärlighetens namsn så kändes det som att det verkligen inte var läge att stå för ngn underhållning.
Festen var trevlig, folk var artiga och sen var det dags för hemgång.
Ricardo fyllde år och hade fest han med, men jag kände verkligen inte för att mingla med så mkt folk runt om kring.
Jag var ute i fredags, men då var det lugnt ute och många av de jag träffade hade noll koll,det var riktigt skönt ... ... ... o de som visste fatta läget o frågan kom ej upp, tack kära vänner ;)

Men jag misstänkte att detta inte skulle ske i igår, så jag stannade hemma ... med min DVD samling.
Ja, nu är det förhäxat till tusen!!
hehe

Ok, Nu måste jag förberedda här hemma, för att min syster kommer hit så det e bäst jag sätter igång.

Så fråm mig till er.
Ha en skön Söndag ;)

Inga kommentarer: