måndag 1 juni 2009

Karnevalen .....

... ... Är över!!

Så för er som missat den, sorry... better luck next year!

Nando och Alita, Havsgudar (bilden är från GP)

och för er som tog er tiden att backa upp oss, Tack för ert stöd!!

Ja, karnevalen 2009 var verkligen en succé!
Folk var häppnade över den karneval Los Copihues hade med sig ...
... Eller va f_n, vi var hämpnade över vårt goda resultat.
Tack alla som hjälp oss att lyckas med årets parad!


Årets kungapar, Sofia och Yanis, Perfektionism in i det sista ;)

Atlantis var det stora temat.
Änglarna från yttre rymden gick ej att missa, dessa gladde många tjejer och en o annan kille med det vill jag lova!!

Los Copihues Änglar!

och på så vis överaskade vi vår publik.
det va årets grej liksom, den andra "överaskningen" kom på scen när vi släppte våra ballonger som skulle representera de havbubblor som skapades när atlantis skönk.

Show, del två ... The the balloons

Ja, det var riktigt uppskattad och jag är riktigt stolt över Los Copihues, som alltid kommer med nya grejer och verkligen tar hand om sin publik!

Ja, o vad händer nu då när karnevalen är över ovh jag fptt tillbaka mitt liv?
jo,man umgås med familjen.
och det är precis vad jag ska göra nu.
mamma har fixat lite mat så jag o syrran ska iväg o umgås i stugan .. .. det ska bli nice.


Sen kom jag på en sak jag vill uppmärksamma!!
Och det är bra att tala omd et för folk runt omkring, nu i dessa röstnings-tider ... ...
sverigedemokraterna betyder inte samma sak siom demokrati i sverige.
Det är riktigt skrämmande att invandrare tror detta, logiken är riktigt men sanningen är en annan.
De bor i sverige, har flytt från krig samt diktatur och röstar på demokrati i sverige ... ... rätt va... no, no,no.
FEL!!!!
Så innan man röstar så måste ni verkligen läsa ordentligt på vad de olika partierna står för ;)
och skulle detvara så att ni är osäkra så rösta blankt! det är en röst det med !!

Do the right thing ... ... VOTE!

Inga kommentarer: