onsdag 12 augusti 2009

En hård vecka??!!??

En Trött Nando
Inte nog med att man får sova lite.
Just nu hatar jag allt vad byggen och vägarbeten heter.
Och som att det inte våre nog, bo ovanför en frukost matsal där gästerna är så svaga att de inte ens orkar lyfta på stolarna, utan släpar dem längs med golvet.
Mysigt ... or NOT!

Metro
Aja, jag har ju Göteborg att komma hem till strax.
men innan dess måste man ha koll på läget.
o hur gör man det?
Jo, jag läser Metro .... .... ja just det.
vart är vi på väg är det ända som kommer upp i mitt huvud.

16-årigar som mördar, är det samhället??, föräldrarna?? vänner??
Nä, största vikten måste ligga på föräldrarna, vad e det för uppfostran?
sådant måste ju komma hemifrån ... ... för lite kärlek kanske?
Hemsk hemsk!

O att inte skänka pengar till Röda korset o andra hjälporganisationer har gng på gng visat sig vara det rätta.
Ständiga svindelhärvor, lurat tills sig MILJONBELOPP!!!
O vad hände med alla de behövande?
Stakars den lilla medlems-varvaren som kommer fram till mig idag ... ... det kan bli aggresivt!!

ja, jag bläddrar la vidare ...
jo, en bra nyhet ..

"Exnazist dömd för massmord" , skönt att se att det finns lite rätvisa här i livet.

ja, ordspråket, "what goes around comes around" får sin rätt.
och visst kan det vara så, "som man bäddar får man ligga"?
tur att jag inte bäddar hehehe

Onsdag
Ja, Onsdag betyder Träning o träning betyder god hälsa, god hälsa betyder : en pigg o glad Nando.
O samba är ordet, alla borde vid detta laget veta att samba är det som gör min kropp o själ till en glad sådan ;)
så det e bara att bita i det sura äpplet o gå upp, ta på uniformen o dra till jobbet för sen blir det samba!!

SJ
Yes, jobbet ... SJ.
Jag lova att jag skulle skriva i min blogg att jag faktiskt jobbar.
tydligen så verkar mitt liv bara vara en glam, fest o alldeles alldeles underbart.
så e det också, men hand i hand med mitt underbara liv så har jag även ett jobb att sköta.
SJ, håller mig sysselsatt till 100%.
Att jobba som tågvärd är roligt o det närmaste jag kommit till cabinpersonal ... ... ... Nej, jag är inte bitter!!!
Jag gillar mitt jobb, men för att det inte ska bli för mkt SJ, så låter jag bli att ta med allt.
o visst har jag bloggat lite om sj tidigare ... ... Remember: Hellström Sarah Dawn Finer, eller min utlåning jag nyss kommit hemifrån.
För att inte prata om JUDAS ... yes allt detta e från SJ ; )

ok .. jag ska inte blogga mer nu ... jag ska jobba.
SJ here I come!

C ya!

Inga kommentarer: