onsdag 5 augusti 2009

Ur funktion !!

Stockholm är bra, men inte i alla lägen kanske.
eller så hade jag en riktigt dålig kväll igår .... ..... ja det e nog det senaste då hehe.

Ja, alla har la sina dagar va?
igår var det min tur .... .... så Ur Funktion s det finns inte!!


Jag köpte två vinare o skulle umgås med lilly... men planen sprack ... ngn 23-åring behövde vård.
O jag e ju som Pippi ... vattnar blommor för att det e bestämt ... sen får det regna hur mkt det vill!

yes, jag tog mina vinare o gick ner mot Gärdas... hitta en lite brygga o loggade på Bollywood i mobilen o sen bar det iväg ... ... ... in i dimman.


Min egna lilla brygga


Nando filosoferar

Ja, är det ngt jag gillar så e det att sitta för mig själv, i mina egna tankar o resa bort från allt.
Detvar därför jag åkte upp till Stockholm, bort från vardagen, vara för mig själv.
Bearbeta brorsans bortgång, alla andra vardags bekymmer och ja, fundera över livet ... mitt liv.

Things that makes me go hmmm

Livet som jag är riktigt nöjd med, men varför nöja sig med det.
ska man inte sträva efter mer?
Ha allt o lite till, o nej, naturligtvis pratar jag inte om det materiella.
Mer åt, hälsa, skönhet, kärlek .... ... allt sådant som får själen att må bra.

Vattnet var blått


Båtarna var vita ... o snygga

Husbåten var röd med vita knutar ... så svensk ;)

Ja, där fans det ngn som hade följt sina drömmar o skaffat sig en husbåt ... ... hur vet jag inte, men där kom det.
ett foto var ett måste ;)

Den gyllene vägen

Mörkret kom o månen lyste upp den gyllene vägen.
När jag var liten så trode jag sten hårt på att det var den gyllene vägen till den eviga lyckan.
följde jag den så skulle jag vara lycklig ... ... ...


Många gyllene vägar??


Tur att jag en bodde i stockholm då, för snacka om att jag hade varit mer förvirrad än vad jag redan är idag.
vilken gyllene väg ska jag ta??

Månen

Månen uppenbarade sig för mig.
Jag hade mkt i huvudet, många tankar att bearbeta och utan att fatta hur ... ... så var båda flaskorna tomma ... ... shiit asså.
hur gick detta till??


Väster bron by night

Inga kommentarer: