lördag 8 augusti 2009

Känn ingen sorg för mig Göteborg

Cuz I´m Back!!

ja, Stockholm finns endast i mina minnen.
Ohhhh minnen.
Men vad har jag lärt mig av mina 5veckor i Stockholm??
  1. Säkraste raggnings repliken : Jag jobbar med media (Ett ligg är Garanterad!)
  2. Göteborg är Sveriges bästa sida
  3. Blondin Bella är Blond
  4. Rosé i alla lägen
  5. Man kan vara för snygg
  6. Stureplan är inte allt
  7. Det finns Bratts som ej åker till Peppes bodega
  8. Det finns Back Stabbers i Stockholm med.
  9. Once Latino, Always Latino!
Ja, ungefär det är vad jag tar med mig hem.
och ska nu bygga upp ett nytt liv då ... eller?

Nä ... Nando förblir Nando trotts att mitt ego fick sig en känga.

Ja, att bli "dumpad" för att vara för snygg, är inte riktigt vad jag var beredd på.
O vad e för snygg??
jag fattar fortfarande nada, och har skit svårt att komma över detta fakta.
Jag för snygg ... hel...te heller.

Jag anser att snygg sitter i betraktarens öga.
smak o tycke finns för alla.
Jag för blir Nando, killen som inte är fulast på stället, men som inte heller kommer att vinna ngn skönhets tävling.
Och jag får helt enkelt bygga upp mitt ego igen o komma över "för snygg" fasen.

asså vill man inte ha en Pojkvän som tar han dom sig?
Bryr sig om sitt yttre, är mån om sin "presentation"

shit .. jag e helt ute o cycklar.

Men nu blir det Madonna!!
Hela stan kokar!! o Nando ger sig iväg till ... the golden circle!!


PAAARTYYY

Inga kommentarer: