måndag 17 augusti 2009

The Latino weekend!

Yes, när man spenderat 5v i Stockholm med så mkt svenska influenser så e det bäst man hittar sina rötter ... ... o det e illa kvickt.

Sagt o gjort ... I went Latino alla weekend.


Nando på Que pasa.

Fredagen började jag med att luncha latinskt, Restaurang QUE PASA! på Drottninggatan 29.
Ett trevligt ställe, bra mat, bra tappas o bra musik.
O bra sällskap hehe, mamma var ju med ;)

Sen var det förfest innan vi drog till Samba festen ... Aka : Sambafest utan samba!!
Ja, så illa var det förra året, hur kan man kalla det för samba fest när man endast spelar två samba låtar?? ... o det e samma låt som spelas igen och det är en show till dessa låtar??
Hur ska då samba-galningar kunna njuta av festen??


Samba Galningar??


ja, ja... det var förra året ... nu var det lite mer samba, lite fler brassar.
äh vad f-n ... det var välgörenhet ... så det funka bra.
Jag hade det bra, de rätta personerna runt omkring mig, drinkarna flödade, samba show o allt kändes så rätt.


Is that samba??

Dag två ...
Riktig öhh öhhh Trött


Ok, en trött o bakis Nando tar sig till träningen i HK(hammarkullen), där sitter jag lonly o väntade in tiden.
Då upptänkte jag en sak ... kolla in bilden under ... Ser ni??

I hammarkuleln ... Yes, två helsvenska barn ... jag tror jag smäller av... Kul med ngt nytt!! haha


Is Sweden back in HK ??


Ok, any way.,.. back to Latinoi helgen och Ut till vår Château för att njuta av en sista grill fest för sesången.
Hela familjen var samlad ... ... eller ja, alla utom 17-åringen.
Ibland blirmqan riktigt trött på denna tonåring!!

Gott i gott gott



Happy us!!!

Ja, sen var det dags för nästa party ... ... på Gamle Port hittar vinästa ställe.
Det e riktigt kul att stället o de spanska festerna är här för att stanna.. ... lite till i alla fall.
Så mkt snygga o stiliga människor på ett o samma ställe... ... var annars än på Ay Caramba.
Latino har en viss stil i kläder och glädjen av att bara fetsa, dansa o njuta hittar man inte på alla ställen .. .. jo faktist, jag var på en Iransk fest en gng .. .. där var
På väg från förfest två.


Can it be Reggaeton??

Ok, det finns ett extremt många få tal ggr man begår ett trend brott.
Att ta på en snygg grå skjorta var ett av dem.
Caramba vad illa det blev ... ... jag hoppades ingen skulle ha bild på detta fenomen ... ..
ni vet, Sprit, dans o ett kreditkort kan bara sluta på ett sätt ... ...


Så här!!

Ok, men utöver detta så var det en hel lyckad kväll ... .. en till då hehe.

Söndagen var det dags för karneval.
Min dräkt var borta... spårlöst försvunnen... vem har den tro?


GIV IT BACK!!

Inga kommentarer: