torsdag 6 augusti 2009

Un dos tres ....

... responde otraves.

ja, alla dagar är inte sig lika, och det kan man tacka för!
min mobil fick ta stryck i Tisdags ... dene sten död.
Not funny, speciellt inte om man e så beroende av mobilen.
Jag får la traska vidare till 3 och få ut en ny, för den e ju full försäkrad i alla fall.

Men då undrar jag ... hur blir det med alla nr?
har man automasiskt sparat den på minneskortet ... eller e de lagrade på Mobilminnet?
o varför har jag ej lärt mig detta än.
För det e ju inte första gng i år va ... ... ja, jag tror jag haft 4 mobilen under min tid på SJ o det e drygt två år.
SJUKT!!!

Men utan mobil så funkar inte mitt sociala liv.
Jag fattar inte hur man klarade sig förr i tiden.
Utan mobil?

O jag skäller på min sjuttonåring för att hon e så slarvig med sina grejer .. o vad svarar hon med ... jo : Pappa jag e som dig!

Jäkla unge!!!! hahaha

ja, min mobil ...
Ja, allt finns på mobil... I hate this!!!!
och nu e det till Liköping vara där i två tim o sen tebax te stockholm ;)

Arriba!!!

Inga kommentarer: